Πρόκειται για όλες εκείνες τις ενέργειες που καθιστούν μία ιστοσελίδα αναγνωρίσιμη και φιλική προς τις μηχανές αναζητησης. Η δημιουργία μιας ιστοσελίδας δεν αρκεί για να φέρει επισκέπτες. Η προώθηση της ιστοσελίδας σας είναι απαραίτητο βήμα.
«Ο όρος Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης (search engine optimization) περιγράφει όλες εκείνες τις διαδικασίες – επεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στη δομή και το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας ώστε να είναι όσο το δυνατό πιο φιλική στις μηχανές αναζήτησης.
Τελικός στόχος είναι η υψηλή κατάταξη της ιστοσελίδας και η αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας μέσω οργανικών αποτελεσμάτων, δηλαδή των αποτελεσμάτων που βλέπουν οι χρήστες όταν κάνουν στις μηχανές αναζήτησης (πχ google.gr) αναζητήσεις σχετικές με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.
Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στην ιστοσελίδα ώστε να βοηθά στην καλύτερη κατάταξη της στις μηχανές αναζήτησης είναι η συνάφεια (relevancy) μεταξύ του τίτλου, της περιγραφής, των λέξεων κλειδιών και του περιεχομένου της κάθε σελίδας.
Η σωστή επιλογή των λέξεων – κλειδιών και η ενσωμάτωσή τους στο περιεχόμενο και στον κώδικα είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της κατάταξης της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης. Κάθε σελίδα ενός website θα πρέπει να βελτιστοποιείται για διαφορετικές λέξεις κλειδιά, στοχεύοντας στις αντίστοιχες αναζητήσεις χρηστών.
Η βελτίωση της συνολικής απόδοσης της ιστοσελίδας και κυρίως της ταχύτητας της ιστοσελίδας (χρόνος φόρτωσης ιστοσελίδας σε desktop, tablet και κινητά) αποτελεί έναν εξίσου σημαντικό παράγοντα για μία καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
Τι γίνεται αφού οδηγηθεί ένας χρήστης στην ιστοσελίδα σας; Η συμπεριφορά των επισκεπτών μιας ιστοσελίδας, ο χρόνος παραμονής τους σε αυτή, ο αριθμός των σελίδων που επισκέπτονται είναι κάποια από τα στοιχεία που αναλύονται και συμμετέχουν στον αλγόριθμο των μηχανών αναζήτησης.
Κυρίως όμως η βελτιστοποίηση της εμπειρίας χρήστη είναι το στοιχείο που μπορεί να μετατρέψει έναν επισκέπτη σε πελάτη. Μία ιστοσελίδα δεν αρκεί να έχει όμορφο σχεδιασμό. Πρέπει να είναι εύχρηστη, με ενδιαφέρον περιεχόμενο, σωστά διαρθρωμένη, να έχει κατανοητή πλοήγηση και τα κατάλληλα call to action.
Μην ξεχνάτε: Οι αναζητήσεις των χρηστών αλλά και οι τεχνικές απαιτήσεις αλλάζουν συνεχώς. Για τον λόγο αυτό ένα πετυχημένο SEO θα πρέπει να γίνεται με περιοδικότητα, να προσαρμόζεται στις εξελίξεις και να τις ακολουθεί!
Με τον όρο SEM (Search Engine Marketing), αναφερόμαστε στις δυνατότητες πληρωμένης διαφήμισης μιας ιστοσελίδας μέσω των μηχανών αναζήτησης και του δικτύου αναζήτησης, ώστε να επιτυγχάνεται άμεσα υψηλή κατάταξη σε αυτές.
Μιλώντας για το SEM, σημαντικό είναι να δούμε, ειδικά, τις δυνατότητες διαφήμισης μέσω της πιο διαδεδομένης μηχανής αναζήτησης: της Google:
Τώρα μπορείτε να διαφημιστείτε σε χρήστες που πραγματοποιούν αναζήτηση στο Google. Ακόμη και αν εμφανίζεστε ήδη στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google, το GoogleAds μπορεί να σας βοηθήσει να στοχεύσετε νέα κοινά στο Google και στο διαφημιστικό μας δίκτυο.
Μπορείτε να επεξεργαστείτε τις διαφημίσεις σας και να προσαρμόσετε τον προϋπολογισμό σας μέχρι να έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε.
Μπορείτε επίσης να προβάλλετε διάφορες μορφές διαφημίσεων. Μπορείτε ακόμα και να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένες γλώσσες και γεωγραφικές τοποθεσίες.
Δεν υπάρχει ελάχιστη απαίτηση δαπανών ή δέσμευση χρόνου. Και με την επιλογή κόστους-ανά-κλικ, χρεώνεστε μόνο αν κάποιοι κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε ευρώ του προϋπολογισμού σας χρησιμεύει για να σας φέρει νέους πελάτες.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε στην προώθηση της ιστοσελίδας σας