κατασκευη-ιστοσελιδωνκατασκευη-ιστοσελιδων-σχεδιασμος-newsletterκατασκευη-ιστοσελιδων-προωθηση-ιστοσελιδων-seoεπισκευες-υπολογιστων  WeMakeWeb.gr | Κατασκευή Ιστοσελίδων - SEO - Αναβάθμιση & Προώθηση ιστοσελίδων 2130416369

texniki-ypostirixi--ypologiston

zitiste-prosfora

portfolio-website-worksΜια ιστοσελίδα είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία για κάθε επαγγελματία φωτογράφο, και ένας εξαιρετικός τρόπος να αναζητήσετε νέους συνεργάτες και νέο κοινό για τη δουλειά σας.

#1 Ξεχωρίστε

Με σχεδόν ένα εκατομμύριο ιστοσελίδες φωτογραφίας στο διαδίκτυο θα πρέπει να βρείτε τρόπους να ξεχωρίσετε. Πιο σημαντικός σας στόχος θα πρέπει να είναι να συνδεθείτε με τον πελάτη αμέσως. Αυτό επιτυγχάνεται με το branding και τη συνολική εμφάνιση της ιστοσελίδας, και φυσικά τις εικόνες που έχουν επιλεγεί προσεκτικά για να ολοκληρώσουν μια εργασία. Το portfolio σας θα πρέπει να αντικατοπτρίζει τους πελάτες-στόχους σας, είτε πρόκειται για ένα ζευγάρι που αναζητά φωτογραφήσεις γάμων, ή για μια εταιρείας που ενδιαφέρεται για εμπορική φωτογράφηση. Εάν οι φωτογραφίες που έχετε επιλέξει και ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας δίνουν τη λάθος εικόνα, δεν θα προσελκύσουν το κοινό στο οποίο στοχεύετε…

 

#2 Go Big or Go Home

Μη φοβάστε να ανεβάσετε εικόνες υψηλής ποιότητας επειδή αυξάνονται οι πιθανότητες μη εξουσιοδοτημένης χρήσης. Όταν ένας δυνητικός πελάτης επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας, περιμένει να δει υψηλής ανάλυσης, επαγγελματικές εικόνες.

 

#3 Ένα portfolio αξίζει όσο χειρότερη εικόνα του

Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν αδύνατες εικόνες στο portfolio σας. Παρόλο που μπορεί να έχετε μια μεγάλη συλλογή εικόνων που θέλετε να μοιραστείτε, προσπαθήστε να περιορίσετε την επιλογή σας στα ισχυρότερα έργα. Πάρα πολλές εικόνες αυξάνουν τους χρόνους φόρτωσης, και μπερδεύουν τον επισκέπτη.

portfolio-website


#4 Κρατήστε τα πράγματα απλά, καθαρά, και απέριττα

Οι φωτογραφίες σας πρέπει να είναι οι πρωταγωνιστές και όχι σχεδιασμός του site. Μια σελίδα ‘φορτωμένη’ με στοιχεία σχεδιασμού που δεν είναι απαραίτητα σημαίνει, άλλωστε, αργό χρόνο φόρτωσης: ένα από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι επισκέπτες εγκαταλείπουν στα πρώτα δευτερόλεπτα μια ιστοσελίδα. Και φυσικά είναι αποδεδειγμένο πως οι μηχανές αναζήτησης αντιπαθούν τις αργές ιστοσελίδες και τις ‘τιμωρούν’ με χαμηλότερη κατάταξη.

portfolio-website-navigation
 #5 Κατευθύνετε τους επισκέπτες σας

Οι επισκέπτες δεν θέλουν να χάνουν χρόνο ψάχνοντας. Άρα, θα πρέπει η πλοήγηση να είναι όσο το δυνατόν απλούστερη και το περιεχόμενο που θέλετε να αναδείξετε να ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Θυμηθείτε πως το πρώτο πράγμα που θέλει να ξέρει ένας δυνητικός πελάτης όταν μπαίνει στην ιστοσελίδα σας είναι σχεδόν πάντα: «Πού είναι αυτός ο τύπος που βρίσκεται;". Το δεύτερο είναι «πόσο χρεώνει». Γι’ αυτό φροντίστε να συμπεριλάβετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας σε κάθε σελίδα του site.

portfolio-website-blog


#6 Δικτυωθείτε

Αξιοποιήστε το blogging και  τα social media!  Έχουν τεράστια οφέλη για την ιστοσελίδα σας. Είναι δυναμικά από τη φύση τους, και ένας πολύ καλός τρόπος να δώσετε αέρα ανανέωσης στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, να προσελκύσετε νέους επισκέπτες αλλά και να τους προκαλέσετε να επιστρέψουν. Όταν ένα μέσος όρος portfolio φωτογραφίας ενημερώνεται μία φορά κάθε τρεις μήνες περίπου, πώς περιμένετε να επιστρέφουν στην ιστοσελίδα  σας οι επισκέπτες, αν όχι για το νέο και ενδιαφέρον περιεχόμενο του blog σας;

 

Κατασκευή ιστοσελίδων

κατασκευη-ιστοσελιδων

Σχεδιασμός newsletter

κατασκευη-ιστοσελιδων-newsletter

Προώθηση ιστοσελίδων

κατασκευη-ιστοσελιδων-προωθηση

Τεχνική υποστήριξη Η/Υ

τεχνικη-υποστηριξη-υπολογιστων

Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του wemakeweb.gr και για τη βελτίωση της πλοήγησής σας, σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες. Επιλέξτε "αποδέχομαι" αν αποδέχεστε τη χρήση cookies, ή "απόρριψη" εάν δεν επιθυμείτε τη χρήση cookies.
Περισσότερα Αποδοχή Απόρριψη