κατασκευη-ιστοσελιδωνκατασκευη-ιστοσελιδων-σχεδιασμος-newsletterκατασκευη-ιστοσελιδων-προωθηση-ιστοσελιδων-seoεπισκευες-υπολογιστων  WeMakeWeb.gr | Κατασκευή Ιστοσελίδων - SEO - Αναβάθμιση & Προώθηση ιστοσελίδων 2130416369

texniki-ypostirixi--ypologiston

zitiste-prosfora

eshop-cartΔείτε πώς μπορείτε να βελτιώσετε τις σελίδες του προϊόντος και τις πωλήσεις σας.

Στο internet βρίσκουμε πλέον τεράστιο αριθμό online προϊόντων. Γι' αυτό ακριβώς οι σελίδες του προϊόντος σε ένα eshop είναι τόσο σημαντικές για την αύξηση των online πωλήσεων. Μπορούν να δημιουργήσουν ή να αποτρέψουν μια πώληση! 

 

 

Γιατί είναι σημαντικές σελίδες του προϊόντος;

Ο βασικός στόχος μιας σελίδας του προϊόντος είναι να πείσει τους επισκέπτες να κάνουν αγορές. Εάν o αγοραστής δεν "πειστεί" από την παρουσίαση των προϊόντων σας, μπορεί εύκολα να αφήσει εύκολα το site σας για το κατάστημα των ανταγωνιστών σας. Οι σελίδες προϊόντων παίζουν τον ίδιο ρόλο που θα είχε ένας πωλητής σε ένα παραδοσιακό κατάστημα. Παρέχουν, δηλαδή, δύο πράγματα για τους πελάτες:

  • Πληροφορίες. Σε αντίθεση με ένα φυσικό κατάστημα, οι πελάτες δεν μπορούν να δουν από κοντά το προϊόν. Έτσι βασίζονται στις σελίδες προϊόντων για να αποκτήσουν πληροφορίες, όπως χαρακτηριστικά, χαρακτηριστικά, πλεονεκτήματα, κλπ
  • Αξιοπιστία. Μια καλά οργανωμένη και πλήρης παρουσίαση των προϊόντων προϊόντων δημιουργεί εμπιστοσύνη στα προϊόντα και στο κατάστημα.

 

3 παραδείγματα αποτελεσματικών σελίδων προϊόντων

1. http://www.justfab.fr/

justfab

Τα προϊόντα

Παπούτσια και τσάντες σε προσιτές τιμές .

Τι μας αρέσει

  • Κριτικές Πελατών. Οι πελάτες που έχουν ήδη αγοράσει το προϊόν γράφουν τα σχόλιά τους και προτείνουν εφόσον είναι ικανοποιημένοι το προϊόν σε νέους αγοραστές. Το ποσοστό των πελατών που προτείνουν κάθε προϊόν φαίνεται καθαρά και είναι η καλύτερη απόδειξη της ποιότητάς τους.
  • Βίντεο των προϊόντων σε μοντέλα για πλήρη και ευχάριστη παρουσίαση.
  • Φωτογραφίες και βίντεο για κάθε χρώμα προϊόντος.
  • Διαθέσιμα μεγέθη με μία ματιά!
  • Η ειδική πολιτική επιστροφής με εγγύηση άψογης εφαρμογής προβάλλεται σωστά και πείθει και τον πιο επιφυλακτικό πελάτη να προχωρήσει σε αγορά.
  • Σχετικά προϊόντα: Τι άλλο αγόρασαν οι πελάτες που έχουν αγοράσει το προϊόν;

Τι μπορεί να βελτιωθεί

  •  Οι τιμή του προϊόντος και κυρίως οι εκπτώσεις μπορούν να τονιστούν.

 

2. http://www.garancia-beauty.com

Garancia-1024x509

Τα προϊόντα

Καλλυντικά της γαλλικής εταιρείας Garancia

Τι μας αρέσει

  •     Πλήρεις περιγραφές προϊόντων. Οι επισκέπτες μπορούν να μάθουν τα πάντα σχετικά με αυτό το κρέμα από τη σελίδα του προϊόντος . Οφέλη, τύπος, συστατικά, χρήση, βραβεύσεις ακόμα και σημεία πώλησης!
  •     Βίντεο προϊόντων . Σύντομο, επαγγελματικό βίντεο, που θα πείσει και τον πιο επιφυλακτικό πελάτη.
  •     Εγγυήσεις - Πολιτική αποστολής και επιστροφής προϊόντων

Τι μπορεί να βελτιωθεί

  •     Η τιμή μπορεί να τονιστεί και να φαίνεται με την πρώτη ματιά!

 

3. http://www.tb-groupe.fr/

TB-groupe

 

Τα προϊόντα

Μαχαιροπίρουνα κορυφαίας γαλλικής εταιρείας.

Τι μας αρέσει

  • Διαθεσιμότητα προϊόντων. Η διαθεσιμότητα των προϊόντων αναφέρεται σαφώς . Επιπλέον, εάν ένα προϊόν δεν είναι προσωρινά διαθέσιμο, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει να αποσταλεί όταν είναι ξανά διαθέσιμο .
  • Επαγγελματικές φωτογραφίες υψηλής ποιότητας αναδεικνύουν το προϊόν από διαφορετικές γωνίες.
  • Διακριτή παρουσίαση σημαντικών τεχνικών χαρακτηριστικών κάθε προϊόντος με εικονίδια.
  • Παρουσίαση σχετικών προϊόντων που μπορεί επίσης να ενδιαφέρουν τον αγοραστή.
  • Εγγυήσεις - Πολιτική αποστολής και επιστροφής προϊόντων σε κάθε σελίδα.

Τι μπορεί να βελτιωθεί

  •     Περισσότερες πληροφορίες για κάθε προϊόν, όπως οι διαφορετικές χρήσεις για κάθε μαχαίρι.

 

 

8 προτάσεις για μια αποτελεσματική σελίδα προϊόντων

1. Περιγραφές. Οι λεπτομερείς περιγραφές είναι χρήσιμες για τους πελάτες σας αλλά και για την ψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

2. Ανάδειξη της ποιότητας μέσα από εικόνες που αναδεικνύουν το προϊόν από διαφορετικές οπτικές γωνίες.

3. Βίντεο προϊόντων να παρέχουν σημαντικές πληροφορίες για τους αγοραστές.

4. Δημοσίευση κριτικών πελατών προσδίδουν αξιοπιστία στα προϊόντα σας.

8. Εμφανής διαθεσιμότητα του προϊόντος οθόνης ώστε να μην απογοητεύονται στη συνέχεια οι πελάτες.

6. Η χρήση ευδιάκριτων κουμπιών "call for action" όπως το κουμπί αγοράς .

7. Στοιχεία επικοινωνίας καταστήματος, λογότυπα ασφαλούς πληρωμής, σαφείς όροι χρήσης και πολιτικής επιστροφής για την οικοδόμηση σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη σας .

8. Ταχύτητα. Γρήγορη φόρτωση της σελίδας.

 

Όλα τα παραπάνω βοηθούν στην αποτελεσματική ανάδειξη των προϊόντων και φέρνουν ένα βήμα πιο κοντά σε επιτυχημένες online πωλήσεις. & φυσικά υπάρχουν πολλές ακόμα κινήσεις για την επιτυχία ενός eshop: η ανάδειξη του ετιαρικού προφίλ, η υψηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, η προώθηση στα social media, ένα πετυχημένο blog, ένα σωστά σχεδιασμένο newsletter. Ένα eshop είναι επένδυση και μάλιστα ιδιαίτερα ανταποδοτική. Η επιτυχία του είναι ένας διαρκής στόχος τόσο κατά τον αρχικό σχεδιασμό του όσο και στην πορεία της λειτουργίας του.

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε ενδιαφέρεστε για το σχεδιασμό είτε για την αναβάθμιση του eshop σας!

 

Κατασκευή ιστοσελίδων

κατασκευη-ιστοσελιδων

Σχεδιασμός newsletter

κατασκευη-ιστοσελιδων-newsletter

Προώθηση ιστοσελίδων

κατασκευη-ιστοσελιδων-προωθηση

Τεχνική υποστήριξη Η/Υ

τεχνικη-υποστηριξη-υπολογιστων

Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του wemakeweb.gr και για τη βελτίωση της πλοήγησής σας, σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες. Επιλέξτε "αποδέχομαι" αν αποδέχεστε τη χρήση cookies, ή "απόρριψη" εάν δεν επιθυμείτε τη χρήση cookies.
Περισσότερα Αποδοχή Απόρριψη